Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-10, 14:42   #30
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Hmmm man kanske ska börja jobba som ”influencer”

Kul att Andreas Stenberg läser på sharps

Han tippar åt travstugan och skrev detta idag ( 1 dag efter mitt inlägg här)

”Avd8

2140M Auto

Dags för sista avdelningen och här selas en mycket spännande häst ut från Alessandro Gocciadoro. 15 Vincero´ Gar och jag kommer faktiskt skrika ut den som OMGÅNGENS BÄSTA SPIK! Anledningen är rätt så enkel. Vicero' Gar Dominio Totale! Det var Trotto Webs rubrik efter Vincero Gars vinst i 2700meters loppet i Januari. Då stod man på hela 40 meters tillägg och ledde ändå efter ca. 400M. Man kommer hit till Sverige nu efter att ha slagit storstjärnan Vernissage Grif i försök och final i dom två senaste starterna. Jag anser att man verkligen går ner i klass på Onsdag och ser det här som en toppchans. Vincero' Gar möter här klass 1 hästar, men är van att slå Silverdivisionsklass på motståndare.
Jag tror att Gocciadoro kör till från början och man söker sig till ledningen omgående, sen är loppet över! Värsta motståndaren lägger jag på 14 Rithice Ås, men då ska den slå min etta ifrån dödens som jag läser loppet. Hur ska det
gå till? ”

Någon annan än jag som ser likheter?
Tycker du ska kontakta Travstugan och kräva ersättning för plagiatet. Det är ju en text tagen rakt av från dig. Du hade sannolikt även vunnit en rättslig process där. Jag hade kokat inombords när någon stjäl en text sådär rakt upp och ner!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pojmonen (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat