Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-10, 22:16   #139
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Vicero' Gar Dominio Totale!

Det var Trotto Webs rubrik efter Vincero Gars vinst i 2700meters loppet i Januari.
Vincero Gar Stod 40 meter tillägg och ledde ändå efter 400m. Förvandlade loppet till en sprintuppgörelse. I de 2 senaste starterna har man slagit Miljonären Vernissage Grif i försök och final. Kanske ännu mer Imponerande var att man slog Ursus Caf i finalen senast. Ursus Caf har 1,4 miljoner på kontot!

Man kan lungt säga att Vincero' Gar går ner i klass på Onsdag. Som vanligt står de utlänska bra inne mot våra hästar och i det här loppet Möter Vincero' Gar klass 1 hästar men är van att slå Silverdivisionsklass på motståndare.

Jag tror loppet blir kört som 2700metersloppet i Januari. Gul kusk kör till man är i ledning och sen är loppet över! Richie Ås i all ära , men skall Richie vinna skall man slå Italienaren från dödens. Vem av 200K hästarna på framspår vågar svara Gul kusk när han kommer ångandes i dubbelt så hög fart i tredjespår?

Det enda som talar emot hästen är om Gocciadoro överforcerar hästen i galopp när man skall ta sig till ledningen.

Nu vet jag inte vart strecken landar men till 22% just nu utnämner jag Vincero' Gar till Omgångens mest spelvärda spik!
Hoppas det här inlägget hjälpte någon till vinst ikväll

Själv spikade jag men kom helt fel på de i flera andra lopp.

Så kvällens enda fullpott för mig var 1/1 tips rätt i V86 tråden
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+15)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat