Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-11, 20:45   #162
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Inget som ger något att analysera ändå va? Förutom lite onödigt smolk i bägaren för de som satte den då.

Men om jag ska våga mig på en liten killgissning så skulle mönstret att högsta startspåret vann i samtliga tre spårtrappeloppen ha spelat in i det hela. Finns säkert någon som spelar konsekvent efter det, kanske flera till och med.

Vinstlistan går att analysera/läsa av. Svårare än så behöver det inte vara ibland.

Att antalet 8or skulle ha dubblerats av att högsta startnumret vann spårtrappeloppen håller jag för högst osannolikt. Det var helt enkelt ett gäng system med ( mestadels ) systemstorlek långt över medel som trålade in en kombo av 3 mellanskrällar. Normalt sett ska det tillsammans med att största favven bränner ge BRA utdelning. Men ombuden var ruggigt rätt på det igår.

Inget som går att göra något åt på förhand. Det som skulle behövas i såna fall är att ombudstillsammans&butiksandelarna blir publika så att man ser vilka rader man "ska undvika". ( Igår hade det såklart slagit toksnett. Men det gör det ju om man inte får ens nära korrekt betalt för sitt lilla och fina system. )