Man kan ju inte gärna skälla på att det ser för lätt ut på onsdag iallafall...
I andra tror jag väl inte att bakspårshästarna hinner ikapp både Thelma De Glatigne och Una Blessed.
Gocciadoros häst i fjärde kan man inte plocka bort, hans facit är enastående och årets sejour verkar inte vara något undantag med (4: 2-1-0).
Missa inte att det är dubbla tillägg i femte, och Lubrano siktar på att leda hela vägen. Kan gå! Imperator är absolut bra nog i grunden att vinna ett sånt här lopp. Har fått mycket spårsnåla resor på slutet och de byter kusk nu. Även om inte jättemycket talar för är 1% iallafall för lite.
Starthästarna är chanslösa att hålla de hungriga vargarna ifrån sig i sjätte. Flight Dynamics är absolut intressant som ni nämnt, men Redéns egen styrning kan man nog lugnt plocka bort, räckte nästan att jag såg kusken för att dissa den. Tror Night Rhythm är klar här om bara Örjan vill tävla. Men eftersom det bara är 50 lax i förstapris kanske han hoppar över den biten och håller i hästen på avstånd precis som han gjorde i debuten.
Whipped Eggs har jag dissat i de flesta starter, och det med rätta! Men nu tycker jag det ser intressant ut, luktar lite dödenskross. Men Dynamit Life står bra till för att få en riktigt bra resa också och ser ut att kunna bli helt bortglömd!
Andthedanceisover står på tur för seger, hann inte ikapp senast och kika på duellen mot Deep Pockets på Örebro för fem starter sen för att se hur modig den här blir i ledningen! Gillar inte att Jim kör istället för Kevin nu, men det känns ändå som lite spikläge faktiskt på procenten!