Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-16, 12:23   #1
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V64 Jägersro (16/4)

Jag startar upp en liten tråd här om dagens V64. Funderar även på att dra ihop ett andelsspel men får se om det kan bli intressant i uppbyggnaden.

Tidiga tankar för mig i nuläget är väl att Sevilla på 83% är för mycket men samtidigt så är det en stark jävel i ett litet fält och bör inte få några hinder på vägen. Det räcker ju inte med 20m för Kosmopolit Du Gull i ett så litet fält.

Första avdelningen med endast fem hästar känns också som ett intressant lopp. Trix On Line årsdebuterar mot en obesegrad Kolgjini-häst bl a. Många verkar gardera då det är billigt. Jag funderar på att här bör man ju spika. Fördel också att man kan se värmningar och provstarter fullt ut samt se hur övriga kollektivet svänger sista minuterna med vinnaroddset.

De två avslutande avdelningarna känns också väldigt kul och intressanta. Börjat studera dessa så smått medan de två övriga avdelningarna känns svårlösta i nuläget.

Blir det spel för min del är det åtminstone enbart V6 som gäller ikväll! Sen om jag komponerar ihop ett eget eller låten någon annan göra jobbet återstår att se men hemmabanan är alltid intressant.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat