Jobbar med att få ihop uppbyggnaden och som det ser ut just nu är det helgarderat på den häst som har störst vinstchans idag, Sevilla! Spikar jag den vet jag inte riktigt var jag ska hitta skrällarna då första avdelningen känns heltäckt på tre hästar och där inte ens ettan är en skräll. Andra avdelningen tror jag hårt på nr 1 men även 2, 5 och 6 pga barfota där. Så ingen skräll där heller (bortsett från 10% på ettan som inte är en skräll).
Tredje avdelningen kan 2 och 4 pga spåren vara skrällkandidater då det är kort distans auto. Sen är det Sevilla-loppet. Femte avdelningen är det svårt hitta skräll då 1, 2, 4 och 5 alla är streckade hyfsat. Nr 3 skulle kunna vara ett bud men inte lönt ta fem hästar där av den anledningen och dubbla är bara felaktigt enligt alla konstens spelteorier! Avslutningen kan det säkert dyka upp någon utom de jag redan målat upp som betrodda där.
Måste ju ge något om man sätter den! Men kanske ska gå på det logiska och satsa mot V6 och så får vi vara nåjda om den ger 1500 kr även om det inte är därför jag spelar andelsspel. Men 1500*2.5 kanske kan duga...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|