Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-17, 21:23   #86
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61691
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Det är imponerande vilket spelvärde det gång efter gång finns i italienarnas första starter här, innan spelarna lärt sig att dessa hästar på något konstigt sätt inte kan bli trötta...

Jag struntar fullständigt i spelvärdet när jag blir less på att det finns för många hinder, trösklar och aber för att kunna göra en insättning igen. Jag hade varit på om det bara hade vara att göra som förut, nu var det bara "Nähä du, nu har vi bestämt att du ska visa-mastercard-payit-trustly-kalsongstorlek-och-elräkning-igen-tack! istället. Varsågod och svälj!"

Jag förstår inte var det kom ifrån, men jag förstår att de måste locka med bonusvillkor á la Swedbank om alla möts av detta för att få tillbaka folk.
Nu överdriver du väl ändå. Fick också skicka in id dokument efter nyår. Det tog max två minuter att göra det och godkändes på nolltid.

Sen är det ju lite fel att kalka dom snyltarbolag när dom gör allt som står i deras makt för att få till avtal med ST och just nu betalar pengar till hästar på Solvalla som dom kallar matlappar samtidigt som som går back flera hundra tusen på sitt travspel varje onsdag.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat