Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91
Angående Modo-matchen så är de klart att man kan ha fel och bomma, det är klart, men om jag vinner, ja då har jag ökat kassan betydligt mer än innan.
Det som gör att jag faktiskt vågar satsa såpass mycket är all fakta kring matchen, och att man själv har en väldigt bra känsla om spelet.
|
Men varför riskera allt du byggt upp på en match? Så sjukt säker kan du inte vara. Spela matchen som en vanlig maxinsats, 5u, ta en förhoppningsvis säker seger och gå vidare med +5u!
Citat:
Sen så måste jag satsa lite mer, skynda långsamt, för att kunna visa vad man går för här...Om man ökar 1 unit/dagen är de inte speciellt många som ryggar en efter det.
|
1U om dagen är ju himla bra om du kan hålla det long term. +365u på ett år är fina pengar och det klarar ju inte ens många pro's av.
Citat:
Det är klart, man har ju stor konkurrens med många bra betalsidor runt om i landet
|
Ursäkta min

men vilka svenska betalsidor finns det? Har dålig koll, vore intressant att kolla på.
Citat:
Vad tycker ni själva förresten, hur mycket skulle ni betala för att bli medlem på en betalsida?
|
Helt beroende på dina stats, såklart. Men även din

management måste vara övertygande, och det är helt enkelt inte proffsigt att sätta 20% av rullen på ett spel... tänk så här: om du ska starta en service "spelar du även med kundernas pengar" och måste därför vara extra ansvarsfull.