Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-20, 08:36   #178
kire1111

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
[/B]

De flesta här inne är speltorskar och spelar, mer eller mindre, för pengar de inte har råd att förlora, men det jag menar är att man absolut kan spela bara för att det är kul. Jag behöver inte ha kanonidéer för att spela - för mig är spelandet en hobby och inte för att i första hand bli ekonomiskt oberoende eller kunna leva på spel. Möjligheten till storvinster är enkom en bonus...

Det är enkom de som anser att de måste ha maximal utdelning, varje gång, som behöver stå över - jag är inte en av dessa så jag spelar närhelst jag vill. Utdelningen är för mig oftast sekundär, även om jag nästan alltid går för guld... Många bäckar små, fungerar för mig, också!

Det är ju många gånger de omgångar som ser lätta ut som ger tok- eller överutdelningar (detta då många överspelar favoriterna och gör flerbongar) - skall man stå över dessa så lär man aldrig "hit it rich"...
Skulle nog våga säga att de flesta här inte är speltorskar, el du kanske sitter på statistik i frågan? Tror själv att medparten har det som en hobby och kan sköta det. Skulle va rätt tragiskt isåfall om nu 90-95% var spelmissbrukare som hängde på detta forum, känns ologiskt. Lika ologiskt som att säga å dra slutsatsen att de flesta som handlar på systembolag är alkoholister.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat