Citat:
Ursprungligen postat av olof86
Men varför riskera allt du byggt upp på en match? Så sjukt säker kan du inte vara. Spela matchen som en vanlig maxinsats, 5u, ta en förhoppningsvis säker seger och gå vidare med +5u!
1U om dagen är ju himla bra om du kan hålla det long term. +365u på ett år är fina pengar och det klarar ju inte ens många pro's av.
Ursäkta min  men vilka svenska betalsidor finns det? Har dålig koll, vore intressant att kolla på.
Helt beroende på dina stats, såklart. Men även din  management måste vara övertygande, och det är helt enkelt inte proffsigt att sätta 20% av rullen på ett spel... tänk så här: om du ska starta en service "spelar du även med kundernas pengar" och måste därför vara extra ansvarsfull.
|
Inte speciellt bra på att citera så tar de ett oh ett.
Allt du byggt upp? Om jag nu skulle satsa 5 units på matchen, då "förlorar" jag ju de 14 extra unitsen som jag skulle vunnit om jag satsade mer eller hur? Och jo, jag är sjukt säker som du uttrycker det.
Jo, men du förstod nog inte riktigt vad jag menade. Hade du ryggat någon som skapat en dagbok och hade gått tre plus än så länge, alltså 1 unit plus?
Därför måste man skynda långsamt.
Sen så står de dock fel i rubriken, till sista februari kör jag
De gäller att få så många besökare som möjligt, så många fans som möjligt på ganska kort tid.
Ärligt talat så har inte jag heller sådär jättebra koll på alla betalsidor, bara de som är på Svenska Spel-butikerna bl a då och de som har postats i betalservice-forumet, då det var det enda jag kände igen sen innan.
Givetvis. Proffsigt och proffsigt, känner två heltidsproffs som hade köpt en rek i NFL i början av Januari, där det var "årets match", och då satsade åtminstone en utav dem som sagt 15% av kassan... Och de blev bom,tyvärr.
Så oproffsigt vet jag inte, men.
Ge mig en summa på hur mycket du skulle kunna tänka dig betala, och på vilket sätt du skulle tänka dig att betala?
Hemsidans uppbyggnad kommer helt enkelt vara att du får logga in på hemsidan, sen finns de vissa funktioner som du inte har tillgång till, tex "Dagens rekar", så får du betala ett visst antal kronor för detta, eller så betalar du för en hel vecka osv.
Annars hade vi tänkt att man betalar månadsvis en summa då i månaden, så får man tillgång till alla rekar under en månad, va tycker du låter bäst?