Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-21, 18:26   #159
HuBBaBuBBa

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Säger bara 3 Flash Håleryd! Har äntligen nått formen. Tävlade mot hästar som Twister Bi som fyraåring. Svarade för en mycket bra insats senast och verkar ha tänt till hos Ulf Stenströmer. Vet att han går upp i klass och kanske får svårt att vinna. Men om favoriterna sviker så är han tidig för mig med toppkusk.
Omgångens öppnaste lopp. Kan bli ordentligt med körning och nästan alla kan vinna. Favoriter med dåliga spår. Alla är mer eller mindre jämnbra. Svårt lopp att bena ut.

Håller väl P.D som bästa hästen tillsammans med Global Trust och Mr Golden Quick men om sista loppet sitter i benen eller om formen är på väg ur så öppnar det upp lite. Global Trust är värd en seger och vilken prestation med 11tider mot en ruggigt grym Velvet Gio senast. Kan räcka mycket långt men dåligt spår. Men om nån står på tur för vinst så är det Global. Skulle kunna tänka mig ett senario där KW sitter i spets och Global i rygg om han nu vill ha den ryggen? PD upp i dödens och andra ut för Mr Golden kanske? Kan bli ett ruggigt låst läge för Global eller om PD kör sönder KW och Global får lucka.. då vinner Global. Låser 3,4,8,11. Hoppar över KW denna gång pga kusk och medeldistans. Dumt att hoppa över spetshästen men tror faktiskt inte han räcker till här. Sen är det inte hundra att KW tar spets. Flash Håleryd bombade till ledningen från spår 7 sist och Uffe vill nog oxå till spets, sen om han kör där eller släpper vet jag inte. Verkar va rätt snabb ut iallafall. Har lite svårt för Nicklas Westerholm på V75 bara V65 är lugnt och nån v4 typ.
Helt rätt ute där! Kul när man är vaken ibland!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat