Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-21, 07:13   #191
olof86

olof86s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Om jag nu skulle satsa 5 units på matchen, då "förlorar" jag ju de 14 extra unitsen som jag skulle vunnit om jag satsade mer eller hur?
Nej nej nej! "Sometimes your best bet is the one you never make"! Du är tveklöst bättre på att betta än vad jag är, men jag måste ändå försöka övertyga dig på den här punkten...

Dessutom, tänk dig att du kör en 20% rek för dina kunder och loosar allt de plussat hittills. Hur många tror du förnyar sitt abonnemang efter det? Folk vill gå säkert och stabilt plus, inte singla slant och kasta tärning![/QUOTE]

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Ge mig en summa på hur mycket du skulle kunna tänka dig betala, och på vilket sätt du skulle tänka dig att betala?

Annars hade vi tänkt att man betalar månadsvis en summa då i månaden, så får man tillgång till alla rekar under en månad, va tycker du låter bäst?
Månadsvis låter bäst, att betala per rek blir ju mer slumpmässigt eftersom dina kunder kan råka välja dina förlustrekar och då inte återkommer. Om de får se dina långsiktiga resultat månadsvis litar de nog mer på sina skills!

Skulle kunna betala kanske 200 i månaden för en pålitlig tjänst men då vill man se lite längre track record, övertygande rekar (med längre text än dina nuvarande) osv osv. Ett tips är ju att du lägger dig väldigt billigt till en början för att få folks förtroende även efter att de börjat betala.[/QUOTE]
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng