Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-11, 21:48   #2
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Match: Tohoku Rakuten Golden Eagles - Orix Buffaloes
Spel: Over 7.5 runs (1.806 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 06.00 (12/9)

Kanns som ett mycket, mycket intressant spel har.

Darrell Rasner startar for hemmalaget och han ar 4-10 med 4.25 ERA. Rasners tva senaste starter har visserligen inte gatt over denna lina men det beror definitivt inte pa Rasner. Senast blev det 3 ER pa 7 innings och innan dess 4 ER pa 6 innings. Rasners ERA de senaste tre matcherna pekar uppat och han har slappt HRs i tre av de senaste fyra matcherna.

Kazuki Kondo ar Orixs val och han har 5-10 med 4.21 ERA. Kondo har fem raka matcher som gatt over dagens lina med marginal och motstandarlaget har gjort minst 5 runs i samtliga matcher. Senast korde Kondo visserligen 8 innings men slappte 7 runs. Han spelade aven mot Rakuten den 18:e augusti. Da vann Eagles med 11-1 och Kondo slappte 5 ER pa 5.2 innings.

Rakuten har en relativt bra bullpen men de slappte en run i dagens match (5-1 till Eagles). Rakutens starter idag var dock betydligt battre med ett ERA pa 2.87.

Detta borde egentligen vara 8.5 i mina ogon och aven da hade jag antagligen varit sugen pa att spela over. Orix ar inne i en hyffsad period (5-2 sedan forra lordagen) och de lar kunna trycka upp 3-4 runs mot Rasner, minst. Rakuten ar bra hemma och Kondo tillsammans med en svag bullpen bor resultera i minst lika manga runs som for bortalaget.

Over 7.5 ar taget och detta ar ett maxspel fran min sida.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat