Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-22, 16:18   #121
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1290
Standard

Hamnade visst i polemik med en av Kungs Frukts spelläggare på twitter.

Han uppskattade inte att jag dissekerade deras "9-millar"-reklam till att det ärliga sättet att redovisa är vinster per system eller per andel och inte "total vinst".

De satte en 7a som varvats 35 ggr på ett relativt litet och mycket snyggt system. Totala vinsten blev över 9 mille.

Lyfter man 9 mille i reklamen så ska man helst gärna redovisa att det delades på 350 andelar också.

Det tyckte inte Jögga Oscarsson. Han menar att om man som han har dragit in flertalet miljonvinster så har man rätt att uttrycka sig lite hur som helst och pajasförklara alla som har åsikter om marknadsföringsmodellen eftersom dessa inte har några travvinster.

Det var taggarna utåt och karln verkade inte ens läsa vad jag svarade. Dömdes ut som enbart negativ. Och det är väl iofs inte så konstigt. Det är inte roligt att få sin marknadsföringsmetod offentligt ifrågasatt på ett sätt som är ganska glasklart. Jag blev ändå rätt så förvånad över tonen från en så pass skicklig spelare. Trodde inte man skulle gå till såna personangrepp när man var så framgångsrik i sin nisch.
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat