Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-22, 19:26   #128
KonsultTT

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 2661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Varvat 35ggr är ju helt sinnessjukt girigt.

Finns bara en anledning att man gör så - man vill tjäna maximalt på sina kunder/andelsköpare....

Inte tusan varvar man ett system 35 gånger för att man tänker på kundernas bästa

Jag tror max antal andelar man kan sälja innan det lyses slutsålt är 500 andelar.
Det innebär att man varvat systemet 50 gånger!

Ett par veckor framöver lär ju 9 miljonersmannen sälja slut på sina andelar.

Eftersom spelläggaren verkar vara vass på det här med trav så kan jag inte tänka mig att han har en enda andel själv. Han måste vara smart nog att inse att det sjuka med att ha en andel i ett system som varvas 30-50ggr så sina egna spel gör han nog i helt andra system
Självklart gör man detta för att maxa sin provision - man skiter fullständigt i kunderna när man gör så här. Blir ju lätt 8-10.000 i provision per system och vecka när man gör så.

Men så resonerar tydligen inte Kungs Frukts spelläggare på Twitter:
"Vi på Kungs Frukt har som ploicy att alla, precis alla, som vill vara med ska få vara med. Därav öppnar vi systemet flera gånger."

Igår gav 7 rätt 241.618:- fördelat på 196 system. Hade man bara lämnat in sitt system 1 gång så hade 7 rätt gett 292.477 fördelat på 162 system. Genom att snurra systemet 35 ggr har man alltså blåst andelsköparna som trodde man var ensamma om systemet på minst 5000:- per andel.

/TT

Senast redigerad av KonsultTT den 2019-04-22 klockan 19:38.
KonsultTT är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat