Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-22, 20:48   #151
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Igår blev det i princip så bra det kan bli.

Om det hade blivit något snäpp svårare så hade det blivit betydligt sämre betalt i förhållande till utfallets svårighetsgrad pga flervarvningen.

Igår handlade det till slut om en relativt liten summa per system som gick om intet pga x35 och jag skulle ha jublat högt och hyllat spelläggaren obegränsat om jag hade varit med.

Men jag hade å andra sidan aldrig köpt in mig på ett sånt högpotentialsystem utan garanti att det bara körs x1. Jag får jobba ihop de där 26700 kronorna istället.

( Hyllade honom gjorde jag t o m....men han ville inte ta emot vare sig hyllning eller påsksluthälsning. )
Jag har läst alla 10 sidorna nu och är riktigt "konfunderad" vart vi är på väg.

I HÖSTAS fick jag info från en god vän på ATG. Ombudsbolagen skulle plockas bort från tillsammans och läggas under atg. ATG fick ju Prize för idén med att amatörer kunde slå sig ihop och göra ett system tillsammans.

Nu ska PROVISION utgå till den som gör jobbet och systemen kan varvas hur många gånger som helst. Borde inte ATG lämna tillbaka priset? Hörde att hos ATG fick man kalla fötter när "amatörbolagen" minskade i mycket stor omfattning och att många klagade på att dom tappade medlemmar AMEN
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat