Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-22, 21:19   #155
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Du har helt rätt i det du säger. Det jag menar är att Greta 72 år som spelad nån gång då och då, just denna gång rygga hon en andel som gav 27 000;- i återbäring. Jag tror ärligt talat inte hon bryr sig ett smack om det är sålt 1x eller 35x, men jag återupprepar mig och säger det igen , jag tycker det är på tok för mycket varvat, dock så tackar jag inte nej till att vinna pengar! Haha.. jag tror inte vi kommer så mycket längre ärligt talat. Jag håller med dig i nästan allting, dock så spelar jag nånstans där det i slutändan ger mig ekonomisk vinst så fortsätter jag

That's just it. Hittills så har det slagit in så bra att ni inte drabbats av de där effekterna så hårt per andel.

Det är inte i slutändan än även om det säkert känns så ... förr eller senare kommer även de andra utfallen.

Finns det något som är "fel" på ett upplägg så kommer det förr eller senare ge utslag.

Det som hänt är att det har gett dig ekonomisk vinst "så här långt". Och med det menar jag inte att vinsterna varit turvinster i den vanliga meningen. Bara att de har landat i lämpliga intervall och det är något som inte ens den skickligaste spelläggaren kan styra över när man även spelar rader i helt andra intervall.