Citat:
Ursprungligen postat av SO
Jag tycker att alla inlägg i den här frågan om tillsammans var intressanta så jag har tagit reda på saker och ting. ATG-ombuden/butikerna skulle för länge sedan ha flyttats från tillsammans sidan. Men Utvecklingsteamet för Tillsammanssidan blev förflyttade till att bara jobba med licensrelatetade saker för att kunna klara alla krav inför den nya spellagen 1 Jan 2019. Därför stoppades arbetet. Men nu är det läge att slutföra projektet.
ATG-ombuden/butikerna försvinner alltså snart från tillsammanssidan och det är mycket möjligt att man tar tag i en del annat också för att renodla sidan och få den att fungera som den gjorde i början. Jag vurmar för att man ska gå ett steg längre. Varje tillsammans bolag ska bara få köra ETT system och ingen provision ska få utgå. Tillbaka till amatörnivån. Förmodligen blir det ett himla llv när ATG börjar röra i detta. Gonatt/SO
|
Flytt till atg.se kommer, det har de gått ut med flera gånger så det blir svårt att backa där. De har även kört användar-tester på det har jag för mig. Men det blev väl lagt på is lite som du skriver.
Dina önskemål om ändringar lär du få fortsätta drömma om dock. Skulle vara omsättningshämmande alltihopa.