Ämne: V4 Årjäng
Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-23, 13:43   #10
mikaels
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ibland tror jag bästa lösningen är att kasta tärning vilken häst man ska spika eller spela på När inget fungerar så blir det också en förstärkning i feghet och man söker allt mer en träff för att åtminstone kunna hitta en vinnare om så den står i 1.05

Så enkelt att stå utanför och bara säga.. tillbaka till grunden. vad är konceptet - hur vill man spela och sen får man bara ta att det inte blir vinst alltid. Själv är jag på tilt nästan vad gäller fotbollen. Travet är mest ett orent sådant men tänkte dunka in den imorgon innan jag beger mig iväg från civilisationen ett tag då jag fått för mig jag ska vandra

Så mitt sista spel innan en längre paus blir på V86 imorgon med både matematiskt och fil
Hehe, ganska (o)lustig situation detta, när man är i flytet så känner man på sig att det här sitter och när det är som nu så blir man osäker på vad som helst..och gång efter annan så är alla marginaler(galopper på travsäkra hästar, diskning för passgång, osannolikt bra insatser av sådana man spelat som sedan likförbannat åker dit mot smygkörd, osannolkt bra insats av en man inte spelat på(utan måltvåan) etc etc) emot en och det värsta som kan hända, händer precis hela tiden...nåväl, man har varit med om detta förr.

Senast redigerad av mikaels den 2019-04-23 klockan 13:48. Anledning: ,
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat