Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-23, 18:47   #18
mackpeter
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Inte va oförskämd nu ang Antonio, men är inte det lite av ett önsketänkande med tanke på kusken?
Antonio är ganska svårkörd. Han påminner om min finske väns - Reima Kuisla - stayerfenomen Etain Royal. Kontio var den perfekte kusken och "bar" hästen genom svängarna och höll honom i trav på rakorna. Antonio utvecklas på liknande sätt och Nurmos/Kontio är de rätta envisa sisuproffsen för den typen av häst.

Efter segern i Olympiatravet med Etain körde Reima sin enorma Merca till Grand Hotel i Stockholm. Ferrarin och de övriga tre bilarna stod hemma i Finland. Han ringde mig och ville fira. Vi gick till Stureplan med en jättekö till innenattklubben. Jag lånade Reimas Olympiamedalj och gick fram till dom flintskalliga bodybuildade portvakterna med guldörhängen och sa som det var. Välkomna som våra gäster, sa dom, och flyttade på alla urringade blondiner med spritsade läppar och byster, när lille trinde Reima eskorterades förbi. Tror ni att vi var populära den kvällen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10), Torstens (+10), coolmanriver (+10), Gotland (+10), jAnman (+10), heddari (+10), asgaya3141 (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat