Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-21, 07:35   #193
PumaDessan91

PumaDessan91s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Nej nej nej! "Sometimes your best bet is the one you never make"! Du är tveklöst bättre på att betta än vad jag är, men jag måste ändå försöka övertyga dig på den här punkten...

Dessutom, tänk dig att du kör en 20% rek för dina kunder och loosar allt de plussat hittills. Hur många tror du förnyar sitt abonnemang efter det? Folk vill gå säkert och stabilt plus, inte singla slant och kasta tärning!

Månadsvis låter bäst, att betala per rek blir ju mer slumpmässigt eftersom dina kunder kan råka välja dina förlustrekar och då inte återkommer. Om de får se dina långsiktiga resultat månadsvis litar de nog mer på sina skills!

Skulle kunna betala kanske 200 i månaden för en pålitlig tjänst men då vill man se lite längre track record, övertygande rekar (med längre text än dina nuvarande) osv osv. Ett tips är ju att du lägger dig väldigt billigt till en början för att få folks förtroende även efter att de börjat betala.[/QUOTE][/QUOTE]

Okej, vi skippar den punkten

Jo, självklart, de är klart de kommer kosta om jag skulle förlora ett sånt bet, men tror knappast folk skulle ifrågasätta det efteråt om man sätter dom, gång på gång

Jo, månadsvis är del väl mest tänkt också, de där med att de köper förlustrekar tänkte jag faktiskt inte på, tack ska du ha, fast de blir väl inte för många sådana förhoppningsvis

Oj, hade tänkt mig hälften, iaf från första året/åren...

Givetvis får du det. Då kanske det är bäst att vänta lite med att lägga upp sidan redan i slutet av februari, kanske borde vänta fram tills sommaren kanske, så man kan skapa sig ett stort namn här

Rekarna som kommer på sidan kommer ju innehålla minst 1 A4 med massa statistik och text, knappast de två meningarna härinne,då jag bara redovisar vad jag lirar och varför.

Jag har ju tänkt att värva så många som möjligt, och för att få många "kunder" ska jag ha ett erbjudande att går du inte plus första månaden får du det du betalade för att få rekarna, x2! Säg att det kostar 100kr i månaden får kunden 200 kr om han går minus sammanlagt efter första månaden. Men då måste han ju naturlitvis rygga mig blint också.

Kanske inte någon jätteaffär då de allra flesta spelar för betydligt mer, men tycker ändå att det kan vara en fin gest,eller?
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng