Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-24, 15:57   #191
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KonsultTT Visa inlägg
Det går ju tyvärr inte att se hur många gånger dom varvat varje system, men om varje system lämnas in en gång bara så var den totala systemkostnaden i söndags 73.808:-

/ TT
Nej man får göra en skattning utifrån de kända talen, som man får ifrån deras vinstreklam där de redovisar totalsumman. Därifrån kan man räkna ut hur många gånger de snurrade systemen.

När de satte sitt stora system i mitten av mars så snurrades det 4ggr (dyrt system 2100kr/andel). Insats på ca 80kkr för det systemet alltså varje vecka.

Det de satte i helgen gick 35ggr (billigare system på 300kr/andel). Insats på ca 100kkr där.

Detta är bara 2 system av ganska många. Måhända att dessa är mer populära än de andra, räknar vi försiktigt och bollparkar det borde det röra sig om minst en miljon varje lördag.

Att de spelat in 25 miljoner i år betyder nog plus eftersom det bara gått 17 veckor än. Men jag skulle inte sätta pengar på det om man räknar in V86 där de också lirar ett gäng system. För de har inte haft några rubriker om V86-vinster på sistone (vilket de brukar få om de lyckas).

100 millar inspelat såg jag att de listade som en totalsiffra sedan 2013 också. Eftersom de inte säger 100 millar nettoplus räknar jag med att det är precis som de säger pengarna de spelat in. Och då ligger de nog en hel del bakom.

Sett till totalen alltså. Sen kanske det finns enskilda spelläggare som ligger bra på plus.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat