Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-25, 21:39   #77
Vodd
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 34
Standard

Hej,

angående LeoVegas bonus och andra bonusar där pengarna är uppdelade i bonuspengar och riktiga pengar och där det är riktiga pengar som används först kan jag berätta min lilla story.

Jag är inte van vid sådana konstiga bonusregler så när jag körde LeoVegas förutsatte jag att det var ungefär som Unibet eller liknande. Hade otur och fick in 1-2 riktiga högoddsare på LeoVegas så plötsligt hade jag runt 30-40k på LeoVegas. Började spela ytterligare för att omsätta bonusen och då hade jag runt 60-65k på LeoVegas, varav ca 30k riktiga pengar, 30k bonuspengar...och först då insåg jag att spel för de riktiga pengarna inte ens räknas till omsättningskravet...Blev ganska paff. Så jag började försöka förlora över de riktiga pengarna, men efter ett tag slog det mig att jag inte nödvändigtvis måste förlora dem, utan istället kan jag helt enkelt lägga en eller flera matcher för samtliga riktiga pengar så de är "tillfälligt borta"/"låsta" och på så vis komma åt bonuspengarna och lägga dessa på ett eller flera odds så att omsättningen går framåt.
Kan bekräfta att det funkade ifall någon skulle vara osäker. Slutade med en jävla summa på LeoVegas .


Sen har jag läst lite på forumet om Casumos sinnesjuka bonus på 100% upp till 20k. Många har skrivit att det inte är värt det osv, men egentligen, varför inte? Principen är ju densamma, men visst kan ju kommisionen bli lite jobbig och käka upp en del, och det hela kan ta lite mer tid. Men principiellt ser jag inte varför man inte bör satsa på den upp till 20k?
Vodd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat