Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-25, 21:47   #78
Vodd
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 34
Standard

Mina tankar om Speedybets bonus,

det lät bra/helt okej fram till punkten där endast 500SEK kan läggas per placering, då kändes den helt plötsligt helt värdelös. Fast kanske inte.
Säg att man sätter in 1000SEK, får 2000SEK, har totalt 3000 SEK.
Om man lyckas förlora sina två första spel på 500SEK vardera på Speedybet, då kommer man väl åt bonuspengarna? Och då spelar det sen ingen roll om man vinner eller förlorar resterande bets man lägger? Så det man bör satsa på är att förlora de två första 500SEK-betsen. Men om en eller båda går igenom måste man förlora 500SEK en drös gånger...

Alternativt, om en eller båda av de två första går igenom, så får man lägga så pass många olika 500SEK bets att man har "arbetat sig" ner till bonuspengarna och lägga dem också. Men då ska man hitta många odds som är matchade.

Vilka andra bolag har samma oddsleverantör som Speedybet?

EDIT: "Den maximala insatsen med bonuspengar vid sportspel är 500 kronor. Vinster från högre insatser kommer att tas bort."
Innebär detta att mitt första bet kan vara på 1000 SEK? Eftersom man spelar för riktiga pengar först?

Som jag tolkar det borde man kunna lägga vilken stor summa man vill så länge det är riktiga pengar. Och så fort man kommer till bonuspengarna får man se till att endast lägga 500SEK-bets.

Senast redigerad av Vodd den 2019-04-25 klockan 21:53.
Vodd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat