Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Det var absolut inte så rimliga omgångar som de senaste V75&V86-omgångarna som jag avsåg i mitt "skräck-exempel".
( För nog vet du väl att jag vet att V75an i lördags var bra betald TROTS Jögga och att flervarvseffekten späds ut proportionellt med antalet vinstrader? )
Och ja. Stora delar av de system jag lämnar in vid jackpott-omgångar på V75 består av fler-/mång-miljonvinnar-rader och det är då det blir pannkaka om man råkar vinna samtidigt som flervarvning får in sin rad.
Det kan låta som att man är uppe i drömmarnas värld men för mig känns det iskallt att ens försöka om det finns risk för betydande nersidor den dagen när allt annat stämmer perfekt.
Näe...jag tror jag får krypa ner under min V5-V4-sten och lägga ner allt vad V75-spelande heter. För det handlar ju inte om att de spelar väldigt mycket större unika system än jag gör egentligen, bara att de nasar ut dem under premisser som gör folk blinda och köpgalna.
Och frågan är väl om inte rena spelombud har spelat ut sin roll när de mestadels verkar online?
|
Följer travet väldigt lite just nu, och läser ännu mindre, så jag har inte koll på allt du skriver.
Spelombuden har inte spelat ut sin roll, som synes är. För rätt små slantar genererar de en enorm massa marknadsföring och intresse som marknadsdirektörer i Silvergrisen aldrig skulle kunna åstadkomma.