Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-27, 11:04   #79
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

På tal om Gocciadoro så blir däremot Valchiria OP understreckad idag som det ser ut. Vann inte senast, men ursäktad att hon inte kunde stå emot Hevin Boko tycker jag. Dokumenterad form till skillnad från frågetecknet Mellby Free som inte startat på ett halvår och är dubbelt så hårt spelad.

Och Europhile Am då såklart som var nästan jämnspelad med Valchiria senast men hoppade bort sig i starten och bara kördes runt sen.

För er som lirar annat än vanliga ATG-liret idag kan jag rekommendera dessa odds på bet365. Och även Challenge på SvS som har 100 lax extra i potten idag, och kommer dela ut nästan allt eller kanske till och med mer än vad det spelas för.

Carna Sensei före Dibaba @1,95
Läget. Årsdebut för Dibaba.

Zizou före Kennedy @1,95Läget. Kennedy en skuttburk, Zizou jämn och säker och hoppar aldrig.

Staro Leonardo före Harran Boko @1,75
Läget. Staro Leonardo snabb ut och kommer köras sansat. Medan det luktar vingel för Harran (som även är en osäker individ med för dagen medioker kusk).

Cyber Lane före Milligans School @1,65
Hästarna är nog ungefär jämnbra, men läget gör enorm skillnad här. MS ska högst troligt plocka in 20 meter på Cyber med spår på vägen sista varvet och det ska mycket till.

Ett vinnarodds utan motivering i varje avdelning som är fina också, hög varians men jag sticker ut hakan och garantera övervärde på alla de här:
Bullyoung 25ggr
Aquamarin 40ggr
Stepping Spaceboy 30ggr
Remarkable Feet 25ggr (har gått upp till och med!)
Europhile Am 25ggr
Cobbys Olifant 30ggr (fick 50ggr igår med 30 är fortfarande bra!)
Cyber Lane 7ggr

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat