Han känns bra i träningen, men är lite tung i kroppen och behöver nog lite lopp innan formen sitter där. Han har inte fått några banjobb inför det här. Det är en bra häst, men vi får ligga lite lågt. Jag tror det blir som han brukar gå – barfota bak, öppet huvudlag och jänkarvagn, säger Andreas Lövdahl. (Flash Hammering)
Hon känns bara fin hemma och är nu jobbad i två månader inför det här loppet. Är inte vässad på något sätt och vi matchar igång henne och hoppas att hon om möjligt kommer i samma härliga form som förra året framöver. Tror inte hon matcher det här gänget direkt. Springspåret är inget hon kan utnyttja utan jag hoppas på ett smyglopp och sen får vi ta det därifrån. Hon går som hon brukar med vanlig vagn och skor, säger Alf Jonsson. (Granetta)
Väldigt lika funderingar i loppen(skillnaden är väl egentligen att jag håller Lupin Håleryd högt och kommer att dubbla med HR i första), hade även fundering runt FH o G innan jag läste dom här två kommentarerna i travrondens nätintervjuer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av mikaels den 2019-04-30 klockan 09:16.
|