Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere
Vad är det för jävla möjligheter du yrar om när Casumo tar sig rätten att konfiskera dina pengar helt efter eget behag beroende på ditt spelmönster. Det är det dummaste jag någonsin har hört, och då har man ändå hört en del i denna sjuka bransch.
Jag har aldrig gnällt hur svårt det är att tjäna pengar i denna bransch, däremot har jag gnällt en jävla massa hur spelbolagen behandlar sina kunder. I vilken annan bransch skulle det vara möjligt?
Förresten så är det stor komedi att spelbolagen överhuvudtaget visar sig på denna sajt, där det ju påstås krylla av duktiga spelare. Precis sådana som spelbolagen försöker undvika med alla medel.
Likaså är det komiskt att dessa "sharps"  slänger sig över bonusar som flugor runt ett skit. 
|
Det är precis detta jag menar. Du anser att det här är det dummaste du hört, andra väljer att se saken på ett annat sätt och ser möjligheten. Andra har tjänat pengar på det, du har gnällt om det. Alla är vi olika.
Många bolag har liknande halvskumma regler kring sina bonusar där dom ger sig själva rätten att konfiskera pengarna om dom misstänker att något konstigt pågår. Antingen hanterar man dessa villkoren eller så låter man bli. Tyvärr är ingenting säkert i den här branschen, man har ju läst massvis med gånger om folk som fått problem hos "säkra" bolag så det är en risk man får vara beredd att ta om man vill köra sånt här och försöka "lura" bolagen med bonushorande. Sköter man sina kort rätt så är det oftast inga problem.
Hur spelbolagen behandlar sina kunder begränsar våra möjligheter att tjäna pengar så det är ju precis det du gnäller om. Självklart är det lätt att tjäna pengar på felsatta odds men det går ju inte eftersom bolagen inte tillåter det.
I alla branscher går det ut på att tjäna pengar på sina kunder, så även här. Sen är väl spelbranschen speciell där relationen mellan kunder och bolagen blir svår. Relationen är lite väl vinklad till bolagens fördel tycker vi väl alla men visst finns det möjligheter för oss kunder också. Bonusar är en möjlighet som vi erbjuds, men det kan ju vara för riskfyllt så då får man låta bli.
Visst kunde allting varit både bättre och lättare för oss som kunder men nu är inte verkligheten så och sen får man välja själv hur man hanterar det. Göra det bästa av situationen är ju att föredra, gnälla på ett spelforum är en annan variant som verkar populär.