Ämne: BaraTrav.se
Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-02, 18:50   #46
Strappa71
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av addictedtoraw Visa inlägg
Jag är en av dom som följt BaraTrav sen jag första gången hördes talas om det. Det var här på Sharps. Då var programmet helt okej. Påminde mycket om gamla Joker innan den eländiga webversionen gjorde sin entré.

Sedan dess har programmet gjort otroliga framsteg och blir bara bättre och bättre hela tiden. Joker har man lämnat långt bakom sig.
Om man som jag har lite svårt med gränssnittet i HPT och tycker att Joker hade sina bästa dagar för ett tiotal år sen är baratrav det överlägset bästa alternativet på marknaden. Och det blir bara bättre.
Grund-design-mässigt är programmet i stort sett en kopia av gamla Joker-PC-klienten. Flertalet detaljer är EXAKT som Jokern var förr.

Det kan antingen vara en bra sak eller en dålig.


En del saker fungerar bäst i det horisontella läget där man har hela kupongen framme. Andra fungerar bäst vertikalt.

Allt som har med sortering och liknar tabeller ( som t ex en startlista ) tycker jag den vertikala varianten är mer naturlig. Men för översikt så är horisontella kupongläget det som passar bäst för de flesta.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat