Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-03, 12:30   #72
Lumiere
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kraemaren Visa inlägg
VAFAN är problemet Lumiere???

ALLA bolag har den där paragrafen som gör att de får stänga av dig. De är ju inte dumma i huvudet och ger en bonus bara för att bonushorare ska få kräma lite.

Gör det snyggt istället, spela inte på nån jävla Ruskie Poskie.

När jag testade denna fick jag ut 3-4K av 2K bonus. Hade förstås tur och vann första, så fick lite värde. Fölorade nästa två så hade bara 10K kvar. La 10K på Liverpool igår. Hade de inte torskat så förjävligt hade mitt bonusvärde ökat med ca 15K. så värde finns för den som kan se det

SLUTA GNÄLL LUMIE!
Ska man verkligen behöva förklara vad problemet är?
Bet365 har slängt ut mig, alltså inte bara limiterat mig utan bokstavligen slängt ut mig. Men där fick jag åtminstone ut mina pengar som jag hade på kontot. Detta vågar jag påstå gäller de allra flesta bolag, de kan limitera dig eller slänga ut dig men du får dina pengar som du har vunnit.

Detta erbjudande från Casumo är det största skit man sett, där de tar sig rätten att helt efter eget behag KONFISKERA dina vinstpengar trots att du har inte gjort något fel. Och så sitter det en forumadministratör som Lazlo och promotar skitet. Tacka fan för att sajten aldrig växer med sådana köpta horor vid rodret...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat