Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-03, 13:08   #74
Memorize
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Ska man verkligen behöva förklara vad problemet är?
Bet365 har slängt ut mig, alltså inte bara limiterat mig utan bokstavligen slängt ut mig. Men där fick jag åtminstone ut mina pengar som jag hade på kontot. Detta vågar jag påstå gäller de allra flesta bolag, de kan limitera dig eller slänga ut dig men du får dina pengar som du har vunnit.

Detta erbjudande från Casumo är det största skit man sett, där de tar sig rätten att helt efter eget behag KONFISKERA dina vinstpengar trots att du har inte gjort något fel. Och så sitter det en forumadministratör som Lazlo och promotar skitet. Tacka fan för att sajten aldrig växer med sådana köpta horor vid rodret...
Vart och varannat bolag har i princip en sådan regler, men precis som nämnts ovan så är det annorlunda formulerat. Bara för att de har en sån regel så betyder det inte att de kommer missbruka den och konfiskera pengar hej vilt.

Har blivit uttag på 3 personer på cirka 80-100k vardera, inte haft några problem alls att få ut dom, och då har jag kastat in hela slanten, t.ex. ett 6-8k bet på en högoddsare, vunnit den, kastat in hela den vinstsumman (20-30k) på högre odds och vunnit den med. Har då börjat safta in en massa skumma 4k bets bara för att omsätta klart (en drös 4k bets på Otroligt udda matcher om jag får säga det själv), inga konstigheter.
Värt att nämna är att jag har spelat samtliga konton från samma enhet. Har också varit snabba uttag utan verifiering samt trevligt bemötande, positivt överraskad, Casumo verkar riktigt softa jämfört med många andra bolag ändå.

Senast redigerad av Memorize den 2019-05-03 klockan 13:14.
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat