Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-04, 08:11   #62
valo

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 4212
Standard

Jag spikar Dante. Spets på Örebro är bra. I övrigt:

1: 1, 3, 9, 10 ,12. Åkes Chapuy gillar jag - lite fartfest här och det kanske kan gå. Satt fast senast och hemmabana. Ligger lite för skräll i detta lopp.
2: 1, 6. Smokey Herman ett lyxstreck, vet inte om den har form för att försöka ta ledningen men det är en häst som gått bra förr efter vila. Och trivs i ledning. Earn and Burn var nära att ge mig en jättetrippel för ett tag sedan, får chansen igen.
3: 5. Dante Boko. Ljum gulddivision och det är skräddarsytt för honom. SOS!
4: 2, 4, 10, 11. Skrällen här är Goops Grand Illusion. Vann barfota senast men osäker
om den hänger med tidsmässigt. Goop la ut en dimridå i intervjun tyckte jag...Annars vore
det kul om Quito Lane fick till det, revansch för passgången senast? Kollektivet bjuder på 8%...Man tackar!
5: 4, 9, 11, 12. Spontant känner jag för In Toto Sund men Shadow Gar har väl fått optimalt läge och bör vinna. Här känns det som jag slösar streck. För feg för att ändra.
6: 4, 11. Kan inte låta bli M.T. Joinville som går bra på Örebro. Har ju vilat men hittade en "vila" på 8 mån när den direkt gick ut och vann, dock dåligt fält i övrigt. Topphäst iaf.
7: 12 spik.... OTP - ja, nu sommarbana och flera som eldar på därframme. Kanske inte hinner fram, skulle gärna haft min favorit Balfour med. Hoppas den hjälper fram OTP får bli halmståt. Spelat OTP också till 6 ggr med några raketer. Bra odds!

Lycka till alla!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat