Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-04, 13:17   #79
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39612
Standard

1) Liam Dana vill till spets, men det vill även Gideon H.Renka och jag tror inte att någon av dem vill ge sig i första taget. Det öppnar upp loppet.
2) Earn N'Burn försöker försvara innerspåret. Det troliga är dock att Run Ceasar Run spetsar. Den som får spets bör släppa till Ural, men förmodligen så blir det dödens för den sistnämnda. Tror han vinner därifrån mot det här gänget. Marvelous om det skulle gå helt åt helvete.
3) Återigen är spetsstriden i fokus. Charrua Forlan bör kunna hålla ut Dante Boko och ger sig bara Adrian i vettig tid så ska det vara toppchans från ledningen. Vid pace så kommer 9 och 10 in i matchen.
4) Taiga Woodland till spets, men det finns några bra hästar emot så det blir troligen gardering här. Det är jackpot-sjuan som hägrar idag.
5) Shadow Gar är nästa spetshäst. Litet distansminus och de värsta motståndarna har bakspår, men jag testar att fälla.
6) Weekend Fun släpper till Global Trust och loppet är över.
7) Normalt sett så vinns loppet av någon från fållan längst bak, men jag tycker det finns tveksamheter på alla tre så jag lägger till ett par hästar från första fållan samt Perfect Dynamite.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat