Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-05, 14:24   #16
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Kör en snabbgenomgång med mina tankar:

1
Mycket öppet med ovissa spetskörningen!

2
Barkborren hoppar jag över, alltid norrbaggarna som tar hem de här loppen i Årjäng och nu kryllar det av dem! Kanske räcker med Mjölneröds två, men jag tar nog med 5,7 också.

3
Björns styrning är konstigt stor favorit. Hoppar över både den och Jubel och streckar 3 bakom.

4
Rätt favorit är det väl, men proportionerna är inte vettiga alls! Spikar spelvärda andrahandsfavoriten, det låter riktigt uppåt från stall Goop där! Skulle gärna dubbla med Bacchus LI som jag tror kan leda länge men det blir för dyrt.

5
Hoppar över favoriten som är en trashank med trist galopphistorik, streckar 4 bakom. Lili Bourbon som de tänker ladda med är mest intressant!

6
Persimmon Face väldigt stor favorit och jag garderar lite. Ghandi BR väldigt streckintressant från sitt smygläge i ett lopp där det kan bli en del körning!

7
Dokonjo fick så bra lopp han kunde få sist på V75, men blev ändå sist i mål. Jag tror de trycker sig till spets med Felix VM och den är ständigt underskattad, kanske inte ens blir andrahandare här. Spikar! JS Apollo kunde ju vara ett spikförslag annars, den hade väl kanske varit favorit till och med om Jepson kört. Silvén har bra resultat med kusen, så det går nog bra det med även om det inte är lika vasst.

Lycka till ni som lirar!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat