De hade fin tajming idag ATG när de kastade ut alla 10 minuter innan spelstopp på V65, där gick de nog miste om en bra slant i omsättning. Tur i oturen för min del kan man säga, för jag hade då bestämt mig för att spika favoriten i första! Bojkottar ATG för resten av kvällen och kikar lite framåt. Har fått ihop en hygglig "bevakningslista" som jag hoppas kommer betala sig framöver. Ska leta lite mer i arkiven, har för mig att jag såg några fina kandidater i lördags också.
Vampyrenne
Mon Petit Cheval
Ragged Robin
Lou Di Palio
Qing De Ba
Pambs Nightride
Flip A Coin
Elstar Pride
De två sistnämnda startar på V75 på lördag och det ska bli intressant att se hur det slutar! Flip A Coin går jag "all in" på för tredje gången nu, motståndet ser ganska tunt ut och felfri är jag övertygad om att han vinner (varför jag nog kommer att avstå platsliret). Elstar Pride är handikappad både av läge och hårt motstånd, men bör ha en viss möjlighet att vinna ändå och om de provar att rycka skorna tror jag på ganska bra chans. Vampyrenne ser jag som en av de mest lovande på listan. Plockade in stor startgalopp näst senast och gick för hårt i ledningen igår för att kunna hålla undan mot en ganska bra häst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|