Som jag lovat tidigare i veckan kommer här länken till V64 Göteborgs Galopp med Jackpot Söndagen 12/5.
Skulle egentligen lagt ut länken direkt efter V75 men att plugga fram önskad storlek på System till Galoppen på Göteborg tog lite längre tid än jag trodde.
Dagens Gameplan blir att spika sig ur ett av de öppnaste loppen med 15 hästar i! För att känna sig någorlunda säker på att ha bra chans till 6 rätt krävs det nog ett system för över 50 000kr...
Spiken är just nu streckad på långt under 10%!
** ej ifylld på kupongen än då jag vill hålla den hemlig in i det längsta eftersom vi siktar på att bli ensamma vinnare idag
Men då jag spikar i ett öppet lopp så får jag med i stort sett alla jag tror kan vinna i de övriga loppen. Jag siktar på 2880kr i lagkassa och därför hamnar andelarna på 58kr/st idag.
OBS jag kommer INTE strecka för endast V6 trots Jackpot idag.
På Göteborgs Galopp är det otroligt svårt att få in 6 rätt och jag vill inte missa utdelningen på 5:or och 4:or då det inte är säkert att någon lyckas pricka in alla rätt.
OM vi lyckas få 6 rätt är det även troligt att ingen annan har 6rätt. Då vill man inte heller missa utdelningen på 5:or och 4:or.
Första start 12:45
58 kr/ andelen
*** Slutsåld