2010-09-14, 15:29
|
|
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957 Speedway 2013Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00%
|
19:00 Piraterna v Västervik -8 (3-way) 1.75 @ B365 - 10u
Denna spread är absolut för låg IMO, uppemot -12.5 är nog mer korrekt så här tvekar jag inte. Piraterna är vid seger klara för SM-semifinal och det är jag 100% säker på att de fixar ikväll och de gör det genom en seger med +10 inför hemmafansen i Motala. Ikväll så kör Piraterna fortsatt R/R för skadade J Davidsson, men det gjorde de även i bortamatchen mot Dackarna och det gick galant. Hela laget kan ta hans heat så det är jag inte ett dugg orolig för att de kliver fram och gör återigen.
Västervik har ju med sig Gollob i denna match, den stekhete polacken som nästintill säkrat GP-titeln. Lagledare Messing har gått ut och sagt att de inte behöver vinna denna match, de har hur det än går ikväll ett helt avgörande möte om en semifinalplats med Dackarna nästa vecka. Givetvis så är det proffs vi snackar om, men genom ren automatik tror jag att det kan smyga sig in i bakhuvudet att: "Nästa vecka har vi hemmamatch mot Dackarna och det känns lite enklare än att vinna här i Motala".. Kanske inte riktigt så, men ni förstår hur jag tänker. 
Denna spread diggas och maxinsatsen är given! Flera bookies har -12.5 och ett par har -10.5. Dunka, dunka!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|