Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-13, 20:34   #8
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Jag hoppas vi får veta på förhand hur de tänkt köra i DD-1, om Johan vill vinna och har (den enda rätta) taktiken klar för sig spikar jag den. Bra uppvärmning senast som sagt! Annars kan det bli Prosperous, för på sitt bästa är den riktigt bra och så som raden ser ut på den nu lär den inte bli särskilt hårt betrodd. Frågan är om det inte bara är tre hästar som kan vinna det där loppet.

Counterfeighter i DD-2 singlar jag också förutsatt att de ska tävla och inte säger att de ska släppa eller nåt sånt. Bör ha bra chans till ledningen här och på kort distans och med tanke på att den fått fina vilsamma lopp ett tag ska det vara mycket fin chans att hålla undan därifrån.

Bechamel trolig favorit i första. Ensam 4-åring och 7 raka torsk, njaaa. Tror någon där bak blåser till dem, varför inte Beatiful Bacardi som funkade fint senast. Fick ett fint lugnt lopp och gick med bra spänst över mål. Första gången på distansen och inte rosat marknaden på länge men verkar formstark nu!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat