Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-14, 11:08   #5
danberg
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 1288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Längd: 1000 m
Bredd: 22,0 m (2140 m), 22,0 m (1640 m)
Upplopp: 207 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Lopp 1 (V4-1)
7 Under the Counter är min första häst, den kan avsluta rejält sista halvvarvet och har den tätkänning då så tror jag den blåser förbi rubbet! Ensamt sto i loppet tror jag inte gör så mycket, + att Rikard N Skoglund sitter i sulkyn igen!
4 Mellby Collector var hårt spelad i sin comeback i ny regi senast men levererade igen kanoninsats men godkänt då den varit borta ett år, bättre nu med lopp i kroppen?

Lopp 2 (V4-2)
3 Varg Eld är tidig på lappen nästan garantispets dock hade väl 1640 m varit att föredra men klarar den hålla ihop travet hela vägen så leder den länge.

Lopp 3 (V4-3 LD1)
Chans på förhand som ett tvåhästarslopp och jag fegar på andelen och låser på dessa, senast dessa två möttes så spetsade Qvidjas Aapo från spår 7 när Gordon Mearas hade spår 2. Först i mål av dessa var Gordon.

Lopp 4 (V4-4 LD-2)
Där låter Ville väldigt nöjd med 2 Editor nu fått ett bra läge och det ska troligen rycka skorna också, Första gången i karriären isåfall endast gått barfota bak tidigare.
Men en tuff utmanare är 5 Frankenstein AM som kommer från samma stall som skrällvinnaren i Drottningens Pokal i lördags, Activated hos Fredrik Linder även här är det positiva ordalag om Frankensteins chanser.
7 Carbure är väl skrällen kapabel häst som endast är spelad på 4% som har vunnit alla gånger den gått felfri!
Activated tränas av Fredrik WALLIN så den motiveringen höll inte tyvärr.
__________________
Samcro
danberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat