Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-14, 18:57   #18
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Flashing i montéloppet om inte tränaren har överhypat hästen alt galopperar menså lär det bli. I övrigt spelar ja reducerat så får väl se om det blir nån mer spik.
Jag dubblar den med Assault, ett jävla facit på den och bästa ryttarinnan. Flashing är ju lite allt eller inget och senast var den inte helt ren över mål heller. Nappa Scar hoppar jag, de går ju riktigt bra ibland i första starten men de har kört ett enda jobb under sadel med den säger de och som knapp favorit är den ju helt ointressant att spela. Vinner den så vinner den, plockar hellre med ett knippe singelprocentare i andra lopp än att lägga pengarna på den.

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Om Nadal skulle få en inbjudan till Elitloppet så kan Goopen ha tur och få med den i det heat som Readly inte går i. Då är han garderad.
Om de inte ändrat reglerna och jag minns rätt så seedar de efter kuskarna så de som har två styrningar alltid får sina hästar i två olika heat.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat