Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-17, 19:37   #12
Moonfala
 
Moonfalas avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 265
Sharp$: 5159
Standard

En annan bugg som jag upptäckt är att Tillsammans-lagen inte längre synkar med andelslagen på Atg.se. Ett lag som jag har kollat på är Kneippens spelbutik. På tillsammans-sidan aktiverade de flera av sina lag idag inför onsdagen men på atg.se när man söker på deras andelar så står det att onsdagens omgångar inte har aktiverats ännu.

Jag såg att ni hade aktiverat Lazlo inför onsdagen på tillsammans-sidan men den ser man inte ens på atg.se

Jag såg en som hade kommenterat en sak i ett lag som jag trodde hörde ihop med detta fel men eftersom inget har ändrats i Gotlands lag så blev jag osäker: "Framförallt oerhört glädjande att ATG löst problemet med servern(vilket var skitsnack)nu är samtliga mina bolag tillbaka där jag startade en gång i tiden,varje andel ger ca 10% av bolaget,utom vissa jackpottbolag som ibland öppnas upp"

Edit:
Andelsspelen på atg.se verkade startas om i natt men det verkar inte ha hjälpt - det är som att det är fryst i tiden, exempelvis kan man fortfarande klicka för att köpa andelar i Gotlands V75-lag och man ser inga som har öppnats till onsdagen. Jag har visserligen inte försökt hela vägen att köpa en andel så det kanske blir något stopp när man väl ska betala.

Senast redigerad av Moonfala den 2019-05-18 klockan 08:02.
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat