Nästan klar med dagens system. Tycker att det i flera lopp ser ut som att några hästar höjer sig över de andra tydligt. Och lurigt med italienaren som ju inte borde få köra. Men går ju inte att låta bli att spela honom för det. Isf. bättre avstå helt som protest. Mina tankar:
1: Stepping Spaceboy klart förstastreck, bästa hästen tror jag och kan bli körning. Men har respekt för nr 2.
2: Stänger sannolikt på 7,8 vilket innebär bästa kusken och, tror jag, bästa hästen.
3: Borde räcka långt med de norska och här finns spelvärde. Tror mest på Örjan men vill ha med ett gäng där bakom, avstår dock på 11,13
4: Tycker det är otroligt svårt att skilja 5,7,10 åt och lutar nog åt att strecka alla tre.
5: Troligen spik på favoriten även om det tar emot. Men är väl stor risk att den är överlägsen, särskilt om den släpps till spets. 4 och 9 tidigast bakom.
6: Tror mest på Sorbet som sett lysande ut. Vinner om den inte blir fast tror jag. Gillar Ringostarr och får ta med den. Känns som det kan skrälla här och jag garderar/tar B-hästar så långt plånboken räcker.
7: Borde räcka väldigt långt med de två favoriterna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|