Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-18, 14:44   #52
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Pastore bör i min bok släppa till första bästa för att det inte ska bli utdragen körning då har han chans både på andraplats förstaplats och inbjudan till elitloppet när vinnaren tackar nej (Baron Gift), även om jag trodde rickard var sugen...

Täta starter plus, och RS bekräftar laddning i intervju hörde jag.

Andrapriset är alldeles för stort i svenskt trav och inget kan vara bättre än vilsamt lopp och segercheck eh andrapris som tack för joggingturen.... Tacka vetja Australien med en fjärdedel av första i andrapris.... vilket försts oå har sina sidor men ändå...

forne Elitloppsvinnaren är upp till bevis, såg rutten ut enligt mig på Halmstad och 2.20 skulle inte bookies bjuda om han var klar ... eller !? (iofs har de sina kampanjer ibland ) kanske inte ens är felfri idag?


Nu har jag lyckats trycka alla bekräfta o sparaknappar och örlängt andelsköp på mitt bolag,
Jag tror ändå pengarna är sekundära här, ägarna till PB vill ha biljett och det är man bara säkrad om man vinner. För att se pigg ut i rygg ledaren som trea-fyra i mål får den hästen ingen inbjudan. Förutom det tror jag inte Johan ser Baronen som en bra rygg helt enkelt. Men vi får se, ett jättespännande lopp är det verkligen! Både sett till taktik och prestationer!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat