Kommit en bit in i pluggandet inför omgången...
Även om det går att vinna stora pengar trots att spika storfavoriter så kan jag definitivt att försöka fälla några av dem...
Urban Kronos (avd2) är just nu spelad till 60% kommer tillbaka efter en gaffelbandsskada och första starten på 8 månader.... Claes Svensson vill köra i spets med startsnabba 3 Whisky Akema tror det kan bli tufft för Urban Kronos att plocka ner den från dödens utan riktigt tävlingsform...
V86-6 Solkattens Chiron är obegripligt stor favorit för mig med sina 72% just nu, den kommer med 4 raka vinster har avslutat bra över upploppet varje gång med i 3 av dessa 4 vinster har den fått perfekta lopp med ryggresa mer eller mindre fram tills 200m kvar bortsett från ena segern som togs då den avancerade fram till dödens tidig i loppet. 2 S.G Flying Diaval tycker jag är intressant emot från sett bra spår där den sitter i andra spå direkt. Näst senast mötte den just Solkattens och avslutade bra på upploppet till en tredjeplats. De möttes även senast då var det lite skrik om just S.G men den galopperade tyvärr direkt....
Spets lär det inte heller bli få 4 East Doris brukar flyga fram bakom bilen men att Emilia testar att köra i ledningen med ett Sto här känns tveksamt möjligt att Kaj Widell är snabbt framme med Tale of Jacks och sitter i ledningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|