Börjar hitta en liten trolig uppbyggnad även om det är tidigt. En intressant sak i både andra och sjätte avdelningen. Där har vi en riktigt stor favorit men enligt de fasta vinnaroddsen har andrahandaren samma vinstchans som favoriten. Strecken är dock helt uppåt väggarna i bägge loppen. Många värdespelare kommer antagligen spika bägge dessa.
Själv tror jag ju mer på favoriten i sjätte men väljer trots det som det ser ut nu att spika andrahandaren. En 14%-are som ska vinna runt 30% av loppen är guld värd. Åker vi så gör vi det. Det var detta som hände förra veckan på V6 när jag gick mot egna idén i ett lopp som dock inte var helt påläst. Dags för revansch nu?
Jag ser dock ut att helgardera i andra avdelningen. Det kan göra att vi får bort många värdespelare samt favoritspelare. Dock bör ju de flesta reducerade överleva om de är bra byggda.
Det kan bli ändring till spik i andra och alla i sjätte istället men det kostar mer och det känns inte lika bra spelmässigt men det är inte så uselt heller.
Kommer närmare och närmare en trolig uppbyggnad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|