Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-24, 17:00   #37
Shizznit
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4925
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Vem har inte gett upp Legolas för minst ett halvår sen? Har atg haft strul är det som en fis i rymden mot Legolas. Bojkotta skiten helt så dör de snabbare.

Och ni som lägger tid och sen "gnäller", vad förväntade ni er? En ifiot är den som gör samma sak om och om igen men förväntar sig ett annat resultat.
Jag har lagt flera timmar och jag gnäller - om man kan kalla uttryck för vanvettigt raseri för "gnäll". Och ifiot-uttalandet vet jag inte vem det kan avse, jag har inte ens hört någon som gjort det flera gånger under de premisserna. Här var det i alla fall första gången.

Supporten meddelar i alla fall att de haft "tekniska problem" som gjort att det inte fungerat att spela. De beklagar också om detta kan ha orsakat något problem.
Jag tycker så sjukt synd om Rune, jag undrar om någon som helst information om hur bolaget sköts eller fungerar når honom... det kommer bara vara "Tyvärr, idén fungerade inte i längden, trots att vi skötte den galant. Supporten har inte registrerat några klagomål."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+76)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat