Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-15, 16:21   #3
kingscania

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av somekind Visa inlägg
Sävehof kommer att slå GUIF även ifall de är svårspelade på sin hemmaplan. Sävehof har ett brutalt bra lag. Spelade Sävehof till 2,10 i måndags.

Kristianstad dras med skador och Malmö har värvat riktigt bra så sätter mina slantar på Malmö.

Håller med dig i spelet att Skövde slår Lindesberg. Tror Skövde kommer vara riktigt bra i år och har värvat bra, medan Lindesbergs ser allt tunnare ur. Nedflyttningsvarning på Lindesberg!

RIK - Alingsås är riktigt svår... RIK har fått ett års mer rutin och har fått ett bra nyförvärv i Oskar Ysander. Alingsås verkar ha tappat lite och har inte riktigt samma glöd. Oddset lockar på RIK. Pinnen erbjuder 2,93 på RIK och det ser jag som ett överodds. Skulle snarare sätta runt 2,10-2,20 med tanke på hur bra RIK är hemma.
Johan Petersson har kommit in. På de andra positionerna är de bästa spelarna tillgängliga som jag fattat det. Ifk har hemmaplan, Sveriges bästa handbollspublik, kommer bli tajt och tufft....Tror att Ifk, med bästa målvakterna kommer att dra längsta strået!

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat