Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-15, 17:13   #12
_A_

_A_s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 722

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ludd3emm Visa inlägg
Du skulle fått DNB eller AIK "Puckline" som det så fint heter i hockey till både bättre odds och fördelaktigare spel. Som sagt, en målsnål tillställning där jag tror det är ganska likvärdigt spel mellan kandidaterna och bara AIK har allt att bevisa att man tillhör Elitserien och man har kommit för att stanna.

Tror resultatet kommer hamna mellan 1-0, 2-0 eller 2-1 till något av lagen, förmodligen AIK.

Ett spel jag hade velat att du kollar närmare på är överspelet mellan DIF - HV71 och sedan redovisa dina tankar om det. PAF har marknadshögsta på över 5,5 till 1,95. Tror man kan hitta bra värde i oddsen nu då jag tror oddsen sjunker på överspelet närmare matchstart.

Skriv gärna ner dina tankar om spelen. Jag lär prenumera på den här tråden!

Jag var länge inne på något lir i DIF Hv71 men avstod till sist, Hv71 har en bra trupp och kommer göra många bra matcher i år men borta mot ett revanchsuget Djurgården som får spela inför hemmapublik tror jag blir svårt. Jag kan inte heller riktigt förutse hur matchbilden kommer bli och avstår därför helt spel på den matchen. Antingen blir det en fartfylld och öppen match med många mål eller så blir det tillknäppt och tight. Jag törs inte välja varken vinnare eller över eller under i denna.
_A_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat