Visa ett inlägg
Gammal 2019-06-01, 13:55   #44
Trinity

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
"Alla" spikar ju den nu och rusar uppåt på strecken. Nä jag går istället rakt ut på Melanders andra häst med Oscarsson Jr bakom tömmarna. Hästen har trots allt gått jämt med favoriten och även varit mer spelad när de mötts.

Spikar troligen även The Real Face som det lyser dubbelrött på i nuläget. De flesta kommer att gardera på där så bra om man hittar en spik i det loppet.

Den tredje spiken är en riktig rensare. Dragster har bra spetschans och duger gott mot dessa, är helt bortglömd på strecken, gick jättebra senast med till synes krafter kvar i mål. Även om missad spets lär det i så fall bli rygg på ledaren som i så fall är nog blir 4. Bra plats och tvillingspel som jag läser loppet.

Youngblood Pellini har jag en liten del i. Jensa varnar tyvärr för hästen så nu slutar den nog på 2 istället för 1% Tror i ärlighetens namn det blir svårt men loppscenariot kan gynna hästen. Vann på Jägersro men en smygare på innerspår och lucka på upploppet. Chans på rygg ledaren (1) och om galopp på Björns så varför inte om luckan återigen uppenbarar sig på upploppet?

Catch My Love med Jepson är också understreckad som jag ser det. Har gått kanonbra mot tufft motstånd och bör finnas med på en garderad kupong. Bf rom nu vilket är hennes optimala balans.
Skulle inte alls förvåna mig om Dragster vinner, Är väldigt startsnabb
och har skrällt till förr.

Sedan är ditt spik i The Real Face riktigt rolig.
Vågade ej själv från det spåret men vi får se om kastreringen gjort honom bättre..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
legolasse (+2)
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat