Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-16, 00:45   #18
Bobbobula

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1781

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av somekind Visa inlägg
Grattis till segern ikväll Bobbobula! Kul att ni vann även om det var på bekostnad av mitt spel. Hörde att Malmö ledde med 23-20 innan ni vände och satte 5 raka. Hur mycket var det kvar då? Helt klart ett bra spel i alla fall tycker jag. Stort grattis till segern igen!

Sävehof gjorde som väntat sitt jobb och vann enkelt borta mot ett blekt GUIF. Apelgren presenterade sig i Elitserien med 9 bollar framåt. Fint spel till 2,10!

RIK fullständigt mosade Alingsås till 2,80. Råkade trycka för snabbt på knappen för att lägga bet på Bet365 (inte första gången....), men denna gången gick det bra och råkade lägga 3 bets på RIK. Tur var väl det

Var skit att Skövde tappade i Lindesberg efter sin fina start och man hade matchen, men Lindesberg tog sig ikapp och förbi och ledde för första gången i matchen med 30 sek kvar innan Skövde kvitterade och fick med sig en poäng hem.
Tack, det var riktigt härligt. fick även förmånen att göra 24-23 målet med en min kvar så nu blir det en god nattsömn

Om man ska säga något kort om slutet så är det som vanligt, vi bärs fram av publiken i upphämtningen sista fem minuterna och det hade förmodligen aldrig gått på bortaplan.

Vi förlorar inte många matcher i kstad. När vi spelar utanför skåne är däremot en annan sak.

Hade man spelat mot oss på bortaplan hela förra säsongen hade man haft en ROI som pissar på akims svenska basket
får se hur det blir denna säsongen. men man kan alltid ha med det i beräkningen när man bettar.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat